Ik sta even stil en dat is een hele vooruitgang. (Bertold Brecht)
• Graag een identiteitsbewijs en een badhanddoek meenemen
.
• Lees van tevoren in de polisvoorwaarden van de ziektekostenverzekering goed na of je aanvullend verzekerd bent voor fysiotherapie, anders krijg je zelf de rekening.
• De afgesproken tijd wordt voor je gereserveerd. Het werkt voor de therapie het beste als je op tijd – zonder haast – aanwezig bent.
• Als je verhinderd bent, gelieve dat uiterlijk 24 uren van tevoren te melden.
Zonder of bij te late afmelding wordt de gemaakte afspraak bij jou (en dus niet bij de ziektekostenverzekering!) in rekening gebracht voor 75% van het gangbare tarief. In uitzonderlijke gevallen kunnen we hiervan afwijken.
• Gelieve geen buitenschoenen in de therapieruimte te dragen.
• Gelieve de telefoon op stil te zetten tijdens de behandeling.
• Laat geen waardevolle spullen in de wachtkamer achter, we zijn niet aansprakelijk voor eventueel verlies hiervan.
• Screening € 15,-
• Intake, onderzoek en behandeling met/zonder verwijzing € 50,-
• Behandeling fysiotherapie € 37,50
• Behandeling fysiotherapie aan huis € 50,-
Niet nagekomen afspraak 75 % van het tarief.
• Adem- en ontspanningstherapie vlg.
Van Dixhoorn (30 min) € 40,-
• Adem- en ontspanningstherapie vlg.
Van Dixhoorn (45 min). € 57,50
• Adem- en ontspanningstherapie vlg.
Van Dixhoorn. (60 min). € 75,-
We vinden het prettig als je binnen 14 dagen na factuurdatum de rekening betaalt.
Als je vergeet te betalen dan zullen we je daar aan herinneren en als je een betalingsregeling wilt treffen, dan kan dat natuurlijk.
Maar als je op een aanmaning tot betalen niet reageert, dan voelen we ons helaas genoodzaakt andere stappen te ondernemen en uiteindelijk incassobureau Medicas in te schakelen.
De extra kosten die dat met zich meebrengt, zijn dan voor je rekening.
Gelukkig hebben we hier de laatste jaren geen gebruik van hoeven te maken.
Als je niet tevreden bent over de behandeling, dan hopen we dat je dat allereerst met ons bespreekt. We staan open voor vragen, opmerkingen en/of kritiek en we stellen ons hierin lerend op en hopen dat we het op die manier kunnen oplossen.
Mocht je je desondanks niet gehoord weten, dan willen we je er op wijzen dat we aangesloten zijn bij een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. Als je hier klikt, https://defysiotherapeut.com/klachtenregeling/ vindt je de juiste informatie over hoe je een klacht kunt indienen en hoe deze wordt behandeld.
Als je niet tevreden bent over de behandeling, dan hoop ik dat je dat allereerst met mij bespreekt. Ik sta open voor vragen, opmerkingen en/of kritiek en stel me hierin lerend op.
Van zelfsprekend ben ik ook aangesloten bij de klachtenregeling van de VDV: www.vandixhoornvereniging.nl